Sponsorluklarımız




Euroleague Sponsorluğumuz


Türkiye’nin dünyaya açılan, iyi atıştırmalıkta öncü markası Tadım olarak global pazarlardaki iddialı yolculuğumuzda, Avrupa’nın en büyük basketbol organizasyonu olan Euroleague ile ilk olarak 2016 yılında 3 sezonu kapsayacak şekilde sponsorluk anlaşması gerçekleştirdik. Sporun iyileştirici gücünün ve iyi atıştırmalığın her zaman keyifli ve sağlıklı bir eşleşme olduğuna inandık ve sponsorluğumuzu 2022-2023 sezonunun sonuna kadar uzatma kararı aldık.

Tadım olarak, bugün Avrupa ve Amerika başta olmak üzere 25’ten fazla ülkeye paketli kuruyemiş ihraç ediyoruz. Yurt dışına katma değerli markalaşmış gıda ihraç eden bir firma olarak özellikle Avrupa bölgesinde büyük bir ilgiyle takip edilen EuroLeague’ye sponsor olmamız markamızın global arenada tanıtımına büyük katkı sağlıyor ve bilinirliliğimizi artırıyor.

Global pazarlarda 50 yıldır koruduğumuz tazelik, kalite ve lezzet değerleri ile büyümeye devam ederken Euroleague gibi tüm dünya tarafından takip edilen bir organizasyonun parçası olmamız Tadım markamızı güçlendiriyoruz.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.