Tadım’dan #evdekal Paketi

Tadım’dan #evdekal Paketi

Ambalajlı kuruyemiş sektörünün lider markası Tadım, koronavirüs (COVID-19) salgınının daha fazla yayılmaması amacıyla evde kalmamız yönünde yapılan çağrıya paketleriyle destek veriyor. Bu kapsamda çekirdek paketlerindeki Tadım logosu yerine #evdekal etiketini yerleştirerek konunun önemine dikkat çekerken, ürünleriyle tüketicilerinin yanında olduğunu bir kez daha gösteriyor.

Türkiye’de tarımı ve yerli üretimi destekleyen en önemli markalardan biri olan Tadım, tüm dünyayla birlikte ülkemizi de etkileyen koronavirüs salgını nedeniyle sosyal izolasyonun önemine dikkat çekmek amacıyla paketlerine #evdekal etiketini taşıyor. Evde kalma süremizin artmasıyla kuruyemiş ve çekirdeğin en sadık eşlikçilerimiz olmaya devam ettiği bu süreçte Tadım, tamamen yerli mahsüllerden üretilen bol tuzlu siyah çekirdeğinin yeni ambalaj tasarımı ile evde kalmaya devam etmemizin gerekliliğine dikkat çekiyor. Bu doğrultuda limitli sayıdaki #evdekal etiketli siyah bol tuzlu çekirdek paketleri bir ay süreyle raflarda olacak.

Ülkemiz birlik ve beraberlik içinde bu süreci atlatmak için mücadele verirken, Tadım da bu sürecin en az zararla atlatması için desteklerini sürdürüyor ve #evdekal çağrısını paketlerine taşıyarak toplumsal mücadeleye katkı sağlıyor.

Tadım Hakkında

Türkiye’nin lider paketli kuruyemiş markası Tadım, 1971 yılında, “Kuruyemişi paketleyerek en kaliteli ürünü en taze haliyle ve en uygun fiyattan tüketiciye sunmak” amacıyla kuruldu. Bugün; Gebze'de ve Almanya’da kuruyemiş, kuru meyve ve kuruyemiş bar üretim tesisleri bulunan Tadım; 49 yıldır sektördeki öncü ve lider pozisyonunu koruyor. Üreticiden aldığı birinci kalite hammaddeyi son teknolojiye sahip makinelerden oluşan üretim hattında el değmeden işleyip paketleyen Tadım, ürünlerini en taze haliyle tüketicilerine ulaştırıyor.

Basın Bilgi: Medyaevi İletişim l Barış Durukan – Cem Cicioğlu – Kemal Nacar l 0212 351 91 81

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.