Tazelik Politikası

Tadım, 1971 yılında kurulmuş Türkiye’nin ilk ve lider paketli kuruyemiş markasıdır. Tecrübesi ve deneyimiyle 46 yıldır var olan Tadım, köklülüğüyle, pazarın en eski ve güvenilir markası olmasıyla öne çıkmaktadır.

Tadım markasının en önemli özelliklerinden biri tüketicelerine gösterdiği özendir. Tadım; her zaman en kaliteli mahsülü alıp, en iyi ve en kaliteli ürünü üreterek, bu ürünü tüketiciye en sağlıklı dağıtım koşullarında, en taze haliyle ve hakkettiği fiyattan ulaştırmaya özen gösterir.

 

‘’Her pakette aynı lezzette, aynı tazelikte ve aynı kalitede ’’ ürün sunulması bir şirket politikasıdır ve tüketicilerin Tadım’a olan güvenlerini sarsmamak için bu prensipten taviz verilmez.  İşte bu prensipten yola çıkarak tüketiciye alıştığı kalitede ürün iletebilmek için “Tazelik” en önemli kriterlerden biri olarak kabul edilir. Bu sebeple Tadım’ın tüm üretim, dağıtım ve satış süreçleri “Tazelik” ilkesi üzerine kurgulanmıştır. Ürünlerin üzerinde 4 - 6 aylık son tüketim tarihleri yer alsa da satış noktasında 2 aylıktan eski ürün bulunmamasına özen gösterilir, talep edilenden fazla ürün üretilmez, depolarda, satış noktalarında bekletilmez.

 

Tadım, güçlü duruşunu bozmadan, geçmişinden kopmadan ve tüketicilerini hiçbir zaman yanıltmayarak günümüze kadar Türkiye’nin lider kuruyemiş markası olarak kalmayı başarmıştır. Ürün kalitesinden taviz vermemek ve tüketicilerinin güvenini sarsmamak için Tadım’ın tüm iş yapış şekilleri; hammadde alımından satış noktasına kadar giden süreçte bahsigeçen  prensiplerinden ödün vermeyecek şekilde kurgulanmıştır.