• Tadım'a Maltepe Üniversitesi İletişim Ödülü..

    Tadım, Maltepe Üniversitesi 2015 İletişim Akademisyenleri Medya ve İletişim Ödülleri nde "Türkiye'nin En Büyük Sosyal Ağı" reklam filmiyle ödül kazandı.

     
  • Tadım Felis Ödülü’nün Sahibi Oldu…

    Kuruyemiş sektörünün lider markası Tadım, Mediacat tarafından düzenlenen 2015 Felis Ödül töreninde “Türkiye’nin En Büyük Sosyal Ağı” filmiyle Tatlı ve Tuzlu Atıştırmalıklar kategorisinde ödül kazandı.

     
  • Tadım’a 2 Kristal Elma Ödülü birden

    1971’den beri Türkiye’nin Tadı Tuzu Tadım, Reklamcılar Derneği tarafından, yaratıcı ve başarılı reklamları ödüllendirmek için her yıl düzenlenen Kristal Elma Reklam Ödülleri’nde “Türkiye’nin En Büyük Sosyal Ağı” filmiyle “Çikolata, Şekerleme, Çerez” ve “Kurumsal İmaj” olmak üzere tam 2 kategoride Kristal Elma Ödülü’nü kazanarak büyük bir başarıya imza attı.

     
  • Atıştırmalık Dünyasının Süper Markası    

    2005 yılından bu yana iki yılda bir Türkiye’nin süper markaları Superbrands Türkiye’nin organizasyonuyla sektör liderlerinden oluşan seçici kurul ve tüketici araştırmaları ölçümleriyle belirleniyor. "2010 yılında" ilk etapta belirlenen 1046 marka, şirket büyüklüğü, markalaşmaya yapılan yatırım, marka devamlılığı, teknoloji, iş gücü kalitesi, yaratıcılık, etik değerlere uyma, sosyal sorumluluk projelerine katılımları ve vergi sıralamasındaki yerlerine göre 306 markaya indi. Markalarla ilgili olarak AC Nielsen’in İstanbul-Ankara-İzmir’de yaptığı tüketici araştırması ile jüri değerlendirmesi sonucunda Türkiye’nin 117 ‘Superbrand’i belirlendi. Tadım, atıştırmalık kategorisinde “Süper Marka” seçilen tek firma oldu. Tadım bu başarısını 2012 ve 2014 yıllarında da sürdürerek "Süper Marka" olma özelliğini korudu.    

     
  • Tadım Reklamları Kristal Elma Ödüllü    

    İletişim çalışmalarıyla da her dönem dikkat çeken Tadım, basın ilanları ve radyo dalında Kristal Elma Reklam Ödülleri'nde derece alarak tüketicisi ile iletişimine verdiği önemi ve sahip olduğu kaliteyi de kanıtladı. 2010 yılında basın dalında kategori ikincisi ve üçüncüsü olurken, radyo dalında kategori üçüncüsü oldu.

     
  • Paketli Kuruyemiş İhracatı'nda Tadım Birinci

    İstanbul İhracatçılar Birlikleri'nin 2008, 2009, 2010 , 2011 ve 2014 yılı ihracat kayıt rakamlarına göre, paketli kuruyemiş ihracatında Tadım ilk sırada yer almaktadır. Açık kuruyemişin de dahil olduğu İstanbul Kuru Meyve ve Mamulleri İhracatçılar Birliği üyeleri arasında ise sadece paketli kuruyemiş ihracatı yapmasına rağmen, ikinci sırada yer almaktadır.

     
  • Tadımca'ya Üstün Lezzet Ödülü

    Kullandığı son teknolojiyle sektöründeki diğer markalara öncülük etmesinin yanında, ürün çeşitliliğiyle de pazarın lider markası olan Tadım, 2004 yılında kuru meyveleri de paketleyerek Tadım ve kuru meyve severlerin beğenisine sundu. Antep fıstıklı, fındıklı ve yer fıstıklı çeşitleri bulunan Tadımca, sağlıklı bir içeriğe sahip olduğu kadar benzersiz lezzetiyle de tüketicilerin kalbini kazandı. Uluslararası Tat ve Kalite Enstitüsü (ITQI) tarafından tescillenen Tadımca lezzeti, üç çeşidi ile de 2009 yılında "Üstün Lezzet Ödülü"ne layık görüldü. Tadımca’nın içeriğinde % 60 oranında lezzetli ve taptaze kuruyemiş ve kuru meyveler bulunmaktadır.